Dark and Light
http://www.darknlight.de (inaktuell und schlecht gepflegt)
http://www.darkandlight.com (offiziell)
http://www.darkandlight.net
Screenshots:
http://www.darknlight.net/index.php?mod ... erby=dateD
Es gibt dort Screenshots, durch die ich weiß, was mich bei SWG immer so gestört hat:
Ein Spiel wie SWG, das mehr oder weniger nur durch seine gute Grafik lebt darf nicht in der Fernansicht versagen.
Im Nahbereich ist SWG fantastisch und die Chars sind extrem detailliert. Aber der Fernbereich ist übel.
Eine gute Fernsicht muss so aussehen:
http://www.darknlight.net/modules/My_eG ... ramic2.jpg
http://www.darknlight.net/modules/My_eG ... amical.jpg
Ob Dark and Light ein Hit wird, wird sich wohl erst später zeigen. Informationspolitik ist mau. Beta hat aber wohl schon angefangen.
Dnl Game Features
Characters:
- 12 different races.
- 14 character classes.
- 30 equipment slots per character.
Universe:
- 2 basic Kingdoms - Dark and Light – non PVP (for newbie).
- 10 Kingdoms to conquer PvP (in regards to war honor code).
- 5 Duchies per Kingdom.
- 7 Counties per Duchy.
- 9 Baronies per County.
- 13 Fortresses per Barony.
In summary 4095 Fortresses to conquer per Kingdom
- 213 main cities.
- a huge amount of village (developers don’t even know the number).
- Time of the world: 84 minutes = 24 DnL hours, a DnL day.
- 365 days per year with 4 seasons.
- 1 sun, 2 moons.
Game Design:
- 2 dimension unique player progress system represented by the SXP – Social Experience – and the FXP – Fighting Experience.
- 3 Epic Quests per character class. Complete set of dress and weapons per quest.
- New supply discovery process.
- Original objects creation based on a relational data base process.
- Dynamic management of the magic side effects – Dark or Light – on the player as well as the environment.
Miscellaneous:
- Constellation management.
- Under sea management.
- Weather management (wind, rain, snow, etc…)
- Underground management.
Techniques:
- 300 000 polygons rendered per frame (terrain only)
- Polygon resolution: 16 cm
- Procedural background elements generation system.
- Inverse kinematics.
- EAX support and 7.1 compatible.
- Original sound track.
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